poniedziałek, 5 listopada 2012

9. To ty ją do tego jeszcze namówiłeś? Świetny z ciebie przyjaciel . . .


            Przewrócił się na bok i objął  ramieniem śpiącą obok niego brunetkę. Zaczął bawić się jej kręconymi włosami. Na samo wspomnienie minionej nocy uśmiech nasunął mu się na usta. Nie spodziewał się, że to wszystko się tak potoczy. Sam nie wiedział, kiedy niewinne pocałunki zakończyły się w sypialni. Nie byli pijani. Doskonale zdawali sobie sprawę z tego, co robili.

- Kubiak, długo tak nie śpisz i się na mnie gapisz?
- Chwilę.
- A można wiedzieć w jakim celu?
- Nie.
- Dziku, grabisz sobie – zaśmiała się Karolina.
- Będę się zbierał. Zaraz pewno wróci Godzilla, a ja nie chciałbym stać wtedy na linii ognia.
- Ciekawe gdzie ona w ogóle się podziewa. Kaśka pewno u Uszatego.
- Pewnie tak. Lena na pewno też się znajdzie. Podejrzewam, że spędziła noc z Zibim. Swoją drogą cieszę się, że nie spędziłem nocy u siebie. Pewnie stopery musiałbym przez nich wszystkich założyć.
- Odezwał się ten, co dzisiejszej nocy w cale nie hałasował.
- Ja byłem cicho. W przeciwieństwie co do niektórych – wyszczerzył się. – Chyba muszę ci przypomnieć.

             Przyciągnął ją mocno do siebie i pocałował. Po chwili ich ciała połączyły się w miłosnym akcie.





-***-





- Dziewczyny, chłopaki rozgrywają dzisiaj mecz plażówki. Też jesteście zaproszone – powiedziała Lena.
- Fajnie byłoby z nimi zagrać, ale co wtedy ty będziesz robiła, kochana. Przecież ani ja, ani Kasia, nie będziemy z tobą siedzieć.
- Właśnie, Karola ma rację. Nie chcemy cię znowu zostawiać samej.
- Spokojnie dziewczynki. Ja będę grać ze Zbyszkiem w drużynie.
- Słucham – Karolina właśnie opluła się sokiem.
- No co. Będę grać ze Zbyszkiem.
- Lena, przecież ty nic nie wiesz o siatkówce – zaśmiała się Kasia.
- Ej, to że nie do końca rozumiem zasady, nie znaczy od razu, że nie potrafię grać. Zresztą Zbyś mi pomoże.
- Widzę, że coś nadzwyczaj dobrze zaczęłaś dogadywać się z Bartmanem.
- Całkiem dobrze – uśmiechnęła się blondynka.
- Opowiadaj – krzyknęły w tym samym momencie brunetka z szatynką.
- Co mam wam mówić? Na razie jest fajnie, spędziliśmy ze sobą miły wieczór. To wszystko.
- A gdzie dzisiaj spałaś – dopytywała Kasia.
- W łóżku.
- To wiem – przewróciła teatralnie oczami szatynka. – Ale wiem też, że nie w swoim.
- Odezwała się ta, co spała w swoim łóżku. Na szczęście ja potrafię zachować się ciszej od ciebie – odbiła piłkę Lena.
- Czyli mam zarobioną stówę Karolinko – Kaśka wystawiła język brunetce. – Mówiłam ci, że przespała się z Bartmanem.
- To wy się o takie rzeczy zakładacie? – Lena strzeliła sobie facepalma. – Nawet jeśli, to co? Nie można mi? Czy to taka zbrodnia. Ale swoją drogą Zbyś jest zajebistym kochankiem – rozmarzyła się blondynka. – Mnie jednak zastanawia, co jest między naszą kochaną Karolinką i Michałem. Widziałam jak się wymykał po cichutku.
- Nic między nami nie ma… No dobra, nie będę wam ściemniać. Póki co, jest zawaliście. Byliśmy wczoraj na imprezie na plaży, no i… i później Misiek tu spał. Spał to w gruncie rzeczy za dużo powiedziane. Spędziliśmy baaardzo przyjemną noc.
- Dobra, dziewczynki, trzeba się zbierać, jeśli chcemy pograć z chłopakami.




-***-




            Zbyszek od rana pogwizdywał radośnie pod nosem. Cieszył się myślą, że spędzi cały dzień z Leną. Szedł właśnie po nią do jej pokoju. Umówili się, że poćwiczą trochę zanim przed grą. Otworzyła mu drzwi. Wyglądała slicznie, ubrana w białe szorty i żółtą bluzkę.
- Cześć, piękna.
- Witam, Siatkarzyku. To co? Czas zacząć trening?
- Wypadałoby. Powiedz mi, co wiesz o siatkówce?
- W sumie… No, że piłka nie może boiska dotknąć.
- I?
- No i… Oj, Zbyszek, nie pomagasz mi. Poczekaj, muszę sobie przypomnieć. A, wiem! Na zagrywkę się wychodzi – odpowiedziała dumna z siebie blondynka.
- Świetnie, Dziubek, ale powiedz co jeszcze.
- A to mało?
- Generalnie, to troszkę zbyt mało, żeby z nimi wygrać. Trzeba przyjmować, atakować, rozgrywać…
- Aha. No to ok, jakoś dam  radę, tylko powiedz mi jak.
- Lenuś, ja ci to pokażę. Będziesz musiała się szybko nauczyć.

             Dotarli do boiska. Zbyszek skrupulatnie pokazywał dziewczynie każdą z zasad gry. Dokładnie omawiał, pokazywał ćwiczył. Szło im całkiem nie źle. Sami nie wiedzieli, czy ona jest aż tak pojętną uczennicą, czy on aż tak dobrym nauczycielem. Bawili się przy tym świetnie. Dziewczyna płakała niemal ze śmiechu, gdy trzeci raz z rzędu zepsuła zagrywkę.

- Ja na twoim miejscu tak bym się nie śmiał. Zmieciemy ciebie i Zbycha z powierzchni ziemi – nawet nie zauważyli jak za ich plecami pojawił się Kurek.
- Uszaty, ja cię tylko proszę, nie wachluj za dużo uszami, bo wiatr, który stworzysz zmieni kierunek piłki – odgryzła się blondynka.

            Do pierwszego meczu wyszły pary Michał-Karolina i Bartek-Kasia. Na zagrywce stanął Kubiak i popisał się pięknymi trzema asami serwisowymi. Nie minęło dużo czasu, a para Karolina- Michał pewnie zwyciężyła 21:16, 21:17. Kolejny mecz. Lena niepewnie podeszła pod siatkę. Spojrzała na Zbyszka. Ten tylko delikatnie się uśmiechnął. Blondynka weszła w pole zagrywki. Spojrzała na piłkę i głośno westchnęła. Wyrzuciła wysoko piłkę, uderzyła w nią z całej siły, a ta wpadła dokładnie w połowę siatki. Dziewczyna zaklęła cicho pod nosem.

- O widzę Lena, że coś zmęczona jesteś – zaśmiał się Kurek po drugiej stronie siatki. – Trzeba było się ciszej w nocy zachowywać.
- Bartek, Zbyś się postarał, więc byłam głośno. Martwi mnie tylko, że za ściana było przeraźliwie cicho. Ktoś się chyba nie popisał – zaśmiała się z przyjmującego.

            Na zagrywkę wyszedł Kurek. Celował piłka wprost na dziewczynę. Ta jednak ku zdziwieniu pozostałych świetnie przyjęła, a następnie zaatakowała. Gra była nerwowa, a w końcówce pierwszego seta na zagrywkę wyszła po raz kolejny Lena. To był zdecydowanie najsłabszy punkt jej gry. Oczywiście Kurek nie zapomniał jej tego wypomnieć. Była wyraźnie zdenerwowana.

- Kochanie, pomyśl sobie, że tą piłką masz trafić centralnie w twarz Bartka. Będzie ci łatwiej – ze śmiechem wyszeptał jej Zibi.

            Uderzyła mocno w piłkę, ta miała piękną parabolę lotu. Poleciała wysoko nad siatkę, ominęła Kaśkę i zmierzała idealnie w stronę Kurka. Nie wiedziała nawet kiedy uderzyła prosto w twarz siatkarza. Była autorką pięknych krwawych plam na koszulce siatkarz, który z rozwalonym nosem zwijał się z bólu.

- Kochanie, kiedy mówiłem ci, że masz trafić tą piłką w jego twarz, chodziło mi bardziej o przenośnie. Nie wiedziałem, że potraktujesz to tak dosłownie – zaśmiał się atakujący.
- To ty ją do tego jeszcze namówiłeś? Świetny z ciebie przyjaciel – zażalił się Kurek, na co cała reszta odpowiedziała śmiechem.

____________________________
Hej Hej :D
Przepraszamy za spóźnienie, ale czasu to niestety ostatnio za dużo nie mamy... 
Dziękujemy za Waszą obecność :D
Pozdrowienia z Miasta Siatkarskich Mistrzów Polski :)

179 komentarzy:

  1. Docinki na temat seksu - mistrzowskie! To już teraz siła zależy od tego, kto był w łóżku głośniej? :D Następna ciekawostka z waszego bloga do kolekcji! No patrzcie, Lena jednak potrafi grać. Trzeba jednakże ująć, że miała świetnego nauczyciela, a zarazem 'zajebistego kochanka' nocą. :D Dla mnie na dzień dobry mogłaby jeszcze kilka razy tak porządnie przyfasolić w twarz Uszatego, miałabym przyjemny widoczek w wyobraźni. :) Będę to chyba powtarzać co rozdział - kocham Lenę i mój stosunek do tej dziewczyny chyba już nigdy nie ulegnie zmianie. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że Lena wzięła sobie nauki Zbyszka do serca i pocelowała Uszatego :D Boże, jakie oni tam mają roszady w pokojach, a później rozkmina, kto był głośniej. czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły zakład Karoli i Kasi! :) Lena za to, jak widać, na wszystkie zaczepki ma ciętą ripostę. ;) Jestem pod wrażeniem jej świetnej gry w siatkówkę, no ale jak się ma takiego nauczyciela, to grzechem byłoby się tego nie nauczyć ;)

    Zapraszam do mnie na Piętnastkę ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mnie tak nie rozbraja jak znajomość Lenki na temat siatkówki, dziewczyna bije wszelkie rekordy swoimi tekstami, ale podstawy zna i to się liczy i ma dobrego nauczyciela :D Jak widać Zibi wiele ją nauczył podczas jednej króciutkiej lekcji. Czyżby miał predyspozycje do bycie dobrym trenerem?:D Skoro Lenka nawet Kurka zaskoczyła.
    A tekst : Uszaty, ja cię tylko proszę, nie wachluj za dużo uszami, bo wiatr, który stworzysz zmieni kierunek piłki - rozwalił mniee całkowicie , Bartosz ma przekichane z tymi swoimi uszami:D
    Czekam na kolejny:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah Lena i jej znajomośtkówki ;D ale ma świadomość,że piłka nie moze spaść na boiku,a jakby nie patrzeć to już jest dobry początek ;D no i nauczyciela też ma wybitnego, ona jeszcze pilna uczennica, to ekipa nie do pokonania xd
    Hah, biedny Bartuś, ale nie ma co troszkę zasłużył nie trzeba się było naśmiewać z zagrywki Lenki1 ;) jak się przyłoży to będzie sadzić niezłe bomby ;P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Znajomość siatkówki u Leny jest dość porażająca, ale jakby nie patrzeć to u jakiejś części żeńskiej publiczności która przychodzi na mecze dla walorów estetycznych siatkarzy, a nie ich postawy na boisku jest podobna więc nie jest Lena osamotniona :D W siatkówkę gra za to bardzo dobrze tylko jej serwisy nie wychodzą poza tym nokautującym Bartka i jego nos. Lenka się uparła na Uszatego, a teksty ma wprost epickie :P Za to Michał i Karolina mają się już tak całkiem ku sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 17 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

      Usuń
  7. Bardzo pozytywny rozdział. Mimowolni na moich ustach, czytając ten rozdział pojawiał się uśmiech. Hm.. co tu dużo kryć. Cała szóstka to osoby jak najbardziej pozytywne. I dzięki Tobie mój humor od razu uległ poprawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha Lena totalnie rozwala tutaj system i o tym nie ma w ogóle dwóch zdań, jej wiedza na temat siatki jest tak samo ogromna jak moja np. z anatomi człowieka :D.
    Biedny Bartek, normalnie mi się żal chłopaka zrobiło, co jest objawem, że mam tam jednak jakieś serduszko :D.
    Pozytywnie ogólnie tutaj, a to mnie zawsze na blogach urzeka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. No w sumie nie mam co ocenić, bo niemalże przez cały rozdział była jedna scena, ale bardzo fajna :) Pograć sobie z zawodnikami takiego formatu, to nie lada wyczyn, ale widze, że dziewczyny sobie poradził, a Bartkowi w końcu utarto nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cały dzień się do tego rozdziału " dobierałam" i za każdym razem coś mi przeszkadzało, na całe szczęście teraz mam czas. Dobra napisze to co mi przyszło do głowy jak czytałam, dla Bartmana to i ja udawałabym ze jestem noga z siatkówki i nic o niej nie wiem, widzę że oboje bardzo pojętni, Lenka szybko się uczy, a Zbyszek dobrze tłumaczy. I te teksty Lenki o uszach Kurka, leżę i kwiczę. Oj dziewczyny za mało szczegółów z tych spędzonych nocy dziewczyn z chłopakami, ja jestem z tych bardziej zgorszonych, chętnie bym przeczytała :)))
    Czas, to słowo ostatnio mnie prześladuje, ciagle go za mało, wiec rozumiem was.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pośmiałam się, pośmiałam :) To wychodzi na to, że Zbyszek się nadaje na nauczyciela wf-u, mógłby i mnie uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, fajnie, pozytywnie ;) Brak czasu dokucza każdemu niestety;/ ale czekam z niecierpliwością na nowe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jak tak sobie dogryzają :D Szczerze mówiąc nie widze przyszłości w związku Leny i Zbyszka, ale... może się mylę?..
    Dużoo czułości i zbliżeń, i fajnie! Michał i Karolina, jak dla mnie idealni!

    odpozdrawiam z okolic Miasta Siatkarskich Mistrzów Polski :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na epilog historii Lilki :) http://imatouchyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiem , kiedy zleciało tyle rozdziałów tak się miło czyta Wasze opowiadania :)
    Upojna noc każdej z pary, no no ^^
    Zbysiu nauczycielem został i wyszkolił Lenkę , która pokonała Uszatego ! Nieźle ;) Ciekawe jak tam było z grą Michała i Karoliny.
    Czekam na next
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. haha końcówka mistrzostwo!! haha nie no spoko trafić w twarz przyjmującemu :D najlepiej!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mają tematy, nie ma co! :D Końcówce Lenka się popisałam. W końcu to nie lekcja polskiego tylko mecz, więc nie było konieczności używania przenośni. :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Przynajmniej dziewczynom szło lepiej niż niektórym na wf-ie.:D A z Leny musi być na prawdę silna kobieta skoro rozwaliła nos Kurkowi. Ale dobrze mu tak, za te jego docinki :) A ze Zbyszka za to dobry motywator :D A Lena i tak swoją niewiedzę nadrabia błyskotliwością. Wahlowanie uszami- warto to zapamiętac, może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. o taaak, każdy rozdział jest świetny, ileż można to powtarzać :* biedny Kuraś, ale coś czuję, że Kasia go opatrzy :)) czekam na więceeeej :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak się tu słodko zrobiło! Oby tak do końca:)
    Ale znajomość zasad piłki siatkowej Leny jest po prostu doskonała:) Tak jak moich u moich koleżanek.
    Mam nadzieję, że się jednak podszkoli:)

    Zapraszam na nowe rozdziały na http://when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com/ , http://greens-art-handmade.blogspot.com/.

    Pozdrawiam i czekam na następnego:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, na How to be a Heartbreaker nowy rozdział w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lena jest mistrzynią! po prostu uwielbiam te wszystkie "pojazdy" :)biedny Kurek, jak zwykle najwięcej obrywa, a teraz ma jeszcze uszkodzoną swą urodziwą twarz :) a Lena jednak jak chce to potrafi! :) pozdrawiam, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm jakbym miała takiego fajnego nauczyciela w szkole jak Zbyszek to na pewno nie udawałabym kontuzji jak mieliśmy grać w siatkówkę...

    OdpowiedzUsuń
  25. hej, zapraszam na nowy rozdział :) http://threatening-stir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej ;) Zapraszamy na okulary-oknem-na-swiat gdzie pojawił się właśnie 39 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurek to niech się z Leną lepiej w polemikę nie wdaje, bo jeden jej tekst jest warty więcej niż jego sto, a poza tym, zawsze jest na straconej pozycji i ona go miażdży tymi odzywkami :D Fakt jest faktem, że jest w tym niekwestionowaną mistrzynią i zazdroszczę jej inwencji twórczej, w tej kwestii :) Powiem szczerze, że jak w zamierzchłych czasach, w szkole, grałam w siatkówkę to też przy zagrywce sobie wyobrażałam, że po drugiej stronie stoi ktoś, kogo nie cierpię :D Nigdy jednak nikomu nie zrobiłam takiej krzywdy, jak Lena Bartoszowi :D Za bardzo wzięła sobie do serca słowa Zbycha, który na przyszłość będzie wiedział, że z nią trzeba delikatnie, bo może się to skończyć katastrofą dla otoczenia :D Ja myślę, że ta jej szybka nauka, to zasługa ich dwojga :P Dobrego nauczyciela i pojętnej uczennicy, bo gdyby on źle ją uczył, to by nic nie skumała, a gdyby ona nie chciała, to jego genialne tłumaczenia na nic się zdały :P W kwestii wydarzeń nocnych dziewczyny nie są zbyt rozmowne, ale może to się jeszcze zmieni :P Albo było tak słabo, że nie chcą mówić, albo wręcz przeciwnie :D Pozdrawiam i przepraszam za obsuwę czasową :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hej, na one crime ukazał się 6 rozdział, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na XI rozdział :)
    Pozdrawiam J:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Opowiadania o siatkówce czytam od dawna, lecz do tej pory byłam 'cichą' czytelniczką. Postanowiłam również założyć bloga i się wykazać, także zapraszam :)
    [ i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  31. hej, nowy rozdział na I am the storm :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam na osiemnastkę na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na ostatni rozdział na http://greens-art-handmade.blogspot.com/. Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapominałam, jeszcze rozdział numer dwa na http://when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com/ :)

      Usuń
  34. http://lovethroughher.blogspot.com/ dwójeczka :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pojawił się trzeci rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com , więc z przyjemnością zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Serdecznie zapraszam na 40 rozdział na okulary-oknem-na-swiat i lekcję 5 na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. szesnastka u Klary, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zapraszam na dziewiętnastkę na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej, w wolnej chwili zapraszam na 7 rozdział na one crime :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej, nowy rozdział na I am the storm, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na How to be a Heartbreaker pojawił się nowy odcinek, gdybyś miała czas, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zapraszam na pierwszy rozdział na greens-art-handmade.blogspot.com. Życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej, zapraszam na kolejny odcinek na One crime :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pojawił się czwarty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hahahaha, Kurek z rozwalonym nosem? O matko :D W wolnym czasie zapraszam do siebie: jednospotkanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej :) Chciałam zaprosić na nowy rozdział na http://okulary-oknem-na-swiat.blog.onet.pl/ oraz na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/.Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 20 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. zapraszam po długiej przerwie na nowy rozdział na http://wiem-potrzebuje-cie.blog.onet.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pojawił się prolog na spalone-fotografie.blogspot.com , serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz dwójka na greens-art-handmade.blogspot.com , również.

      Usuń
  50. Hej, w wolnej chwili zapraszam na 9 odcinek One Crime i czekam, czekam na coś nowego! :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 21 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz na 3 rozdział na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Serdecznie zapraszam na epilog na http://okulary-oknem-na-swiat.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Serdecznie zapraszam na XIII rozdział jestesmy-sobie-przeznaczeni.blogspot.com
    Jeżeli nie czytasz zignoruj ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie ma to jak uderzyć Kurka piłką w nos. Rozdział genialny.
    Zapraszam do mnie http://sny-na-jawie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nowość na greens-art-handmade.blogspot.com oraz when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 22 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pojawił się szósty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam na lekcję 7 na : http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pojawiła się czwarta część na greens-art-handmade.blogspot.com, życzę miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 23 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz na 4 rozdział na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lekcja 8 na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com. Jeśli masz czas i ochotę, serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jest i III część odcinka 10 na One Crime, tym razem w narracji Zuzy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. 'Gwiazdka z nieba' na greens-art-handmade.blogspot.com i trzeci rozdział na spalone-fotografie.blogspot.com. Serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 24 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ósmy rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. zapraszam na 22 rozdział na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  67. Kiedy nowy rozdział?!
    przeczytała wszystkie na raz i nie mogę się doczekać następnego rozdziału.
    Takiego pozytywnego blogu jeszcze nie czytałam!

    Zapraszam do siebie http://siatkowka-w-rytmie-rock-n-rolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 25 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz na 5 rozdział na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. hej hej, zapraszam na czwartą część Kubiaków na one-crime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na nowy rozdział na How to be a Heartbreaker również :)

      Usuń
  70. hahaha. Chciałabym zobaczyć Kurka z rozwalonym nosem. ;P

    Zapraszam na siatkowe-story.blogsport.com

    OdpowiedzUsuń
  71. zapraszam na następny rozdział na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Heeeej, znów Cię straszę, właśnie dodałam 11 rozdział, już w narracji Zośki :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 26 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. jeśli masz ochotę zapraszam na następny rozdział na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ . Embouteillages ;* i upominam się o nowy rozdział u Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Serdecznie zapraszam na lekcję 10 na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Pojawił się dziewiąty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com , serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Dlaczego nie piszesz .? ;p już rozdziałów od listopada ;p

    OdpowiedzUsuń
  78. Pojawiła się pierwsza część opowiadania na greens-art-handmade.blogspot.com, życzę miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Pojawił się dziesiąty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com , serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/ pojawiła się lekcja 11. Serdecznie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. zapraszam na nowy rozdział na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej, 13 na One Crime już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 29 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Pojawił się jedenasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. zapraszam na trzeci rozdział na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ pozdrawiam, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  86. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 30 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Hej, 14 rozdział na One Crime już się pojawił :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Pojawiła się trzecia część opowiadania na greens-art-handmade.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na epilog na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz na 7 rozdział na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Pojawił się dwunasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Nowy rozdział na: http://i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Serdecznie zapraszam na 12 na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/.Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej, na One Crime pojawił się 15 odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawił się też nowy odcinek na How to be a Heartbreaker, zapraszam! :)

      Usuń
  94. Pojawiła się ostatnia, czwarta część opowiadania na greens-art-handmade.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Cześć. Zapraszam na nowy rozdział na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  96. Pojawił się trzynasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Hej, 16 odcinek na One Crime już jest, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  98. Nowy rozdział na: i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  99. Pojawił się pierwszy rozdział na greens-art-handmade.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Hej :D Zostałaś nominowana prze zemnie do Liebster Award , więcej informacji na http://polskasiatkowkamezczyzn.blogspot.com/
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  101. Hej, pojawił się nowy rozdział na How to be a Heartbreaker, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  102. hej. zapraszam na piąty rozdział na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ pozdrawiam, Embouteillages ;* jeśli nie czytasz- zignoruj :) aha! ja się pytam co z nowymi rozdziałami na tym blogu? hę? :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 8 na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/. Życzę miłej lektury ;) Jeżeli nie chcesz być informowana daj znać, a ja sobie zaznaczę kogo mam informować bo się trochę pogubiłam w tym wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  104. Na http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/ pojawiła się 13, miejmy nadzieję nie pechowa. Serdecznie zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Pojawiła się druga część na greens-art-handmade.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Twój blog został przeze mnie nominowany do zabawy Liebster Award :)) Zapraszam więc do mnie http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/. Wszystkie informacje znajdziesz w zakładce Liebster Award.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  107. hej! zapraszam na siódemkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ Pozdrawiam, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  108. Hej, na One Crime pojawił się nowy, 17 rozdział, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zapraszam na mój blog, pojawiać się na nim będą krótkie historie z szczypiornistami i siatkarzami http://lonely-moths.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  110. KIEDY NOWY?!?!?!?!?!?!

    Zapraszam na nowe rozdziały na 69-minut.blogspot.com , a także powolne-umieranie.blogspot.com . Jeśli nie czytasz, to nic straconego, w każdej chwili możesz zacząć. Pozdrawiam, Kubiakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  111. hej! zapraszam na ósemkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapraszam na nowy rozdział :)
    http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. jeśli masz ochotę zapraszam na dziewiątkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com Pozdrawiam, Embouteillages ;* (tak wiem, miał być później ;p)

    OdpowiedzUsuń
  114. Pojawił się piętnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Nowy rozdział na: http://i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na coś nowego barwy-malzenstwa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  117. siemaneczko! zapraszam na dziesiątkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ buziaki, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  118. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com/ oraz na: http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Pojawił się szesnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Zapraszam na jedenastkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ Buziaki, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  121. Nowy rozdział na: http://i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  122. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  123. Zapraszam na lekcję 17 : http://lekcja-milosci-fc.blogspot.com/ Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  124. Zapraszam serdecznie na parszywą dwunastkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ Buziaki, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  125. Zapraszam na nowy rozdział na:
    http://i-do-not-know-what-i-want.blogspot.com/
    a także na prolog na:
    http://walcz-o-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Pojawił się osiemnasty rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  127. zapraszam na okaże się jak bardzo pechową trzynastkę na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ Ściskam, Embouteillages ;* ps.: czy ja nie miałam gdzieś Twojego gg? kurde, no nie pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Zapraszam na 3 rozdział na: http://walcz-o-mnie.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://walcz-o-mnie.blogspot.com/
      a także na: http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  129. Hej, nowy rozdział na One Crime już się pojawił, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy na How to be a Heartbreaker też już się pojawił ;)

      Usuń
  130. o matko o wy ze mną zrobiłyście! o mało sie nie popłakałam szczegolnie na pierwszych dwóch rozdziałach! teksty to wy macie nieziemskie, na pewno jeszcze tu wrócę! :) połknełam wszystko w pol godziny :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście dodaję was do linków i proszę o info jak dodacie cos nowego :)

      Usuń
  131. Nowy rozdział na: http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  132. http://time-forlove.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam na mój nowy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  133. zapraszam na przedostatni rozdzialik na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ Bisous, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń
  134. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://walcz-o-mnie.blogspot.com/
    a także na:
    http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Hej, zapraszam na nowy odcinek na How to be a Heartbreaker i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  137. Po raz ostatni serdecznie zapraszam na greens-art-handmade.blogspot.com, gdzie pojawiła się czwarta część opowiadania i kilka słów pożegnania. :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://walcz-o-mnie.blogspot.com/
    a także na:
    http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Jeśli masz ochotę zapraszam na ostatni rozdział na http://time-for-a-new-life.blogspot.com/ Pozdrawiam, Embouteillages :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Zapraszam na nowy rozdział na: http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rozdział na: http://walcz-o-mnie.blogspot.com/ zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  141. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na- http://walcz-o-mnie.blogspot.com/ a także na- http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  142. jeśli będziecie miały ochote, zapraszam na nowy blog 'siatkarski': www.jestem-powietrzem.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Zapraszam na epilog na http://walcz-o-mnie.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Hi theгe, Yоu have done a fantastic jоb.
    I ωill cеrtainly ԁigg іt and personally ѕuggest to mу friends.

    I аm cοnfident they'll be benefited from this site.

    my site - gzymsy styropianowe

    OdpowiedzUsuń
  145. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Hmm is anyone elsе encounteгing problеmѕ with the іmagеѕ on thiѕ blog loading?
    І'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blοg.
    Anу feed-bacκ would bе gгeatly аppreciatеԁ.


    Chесk out my site :: sklep z kamieniami

    OdpowiedzUsuń
  147. My brοther suggested I would рosѕibly
    like thіs website. Hе was oncе еntirely rіght.
    Thіs put up trulу madе my day.
    You cann't consider just how a lot time I had spent for this information! Thank you!

    Look into my web-site http://wiki.oszone.net/index.php/Index.php

    OdpowiedzUsuń
  148. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na http://zaslugujesz-na-wiecej.blogspot.com/, a także na kolejny rozdział na http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  149. We are a grοup of volunteerѕ anԁ starting a new scheme in our community.
    Your site offerеԁ us with valuable infогmation to work on.
    You havе ԁonе an іmpгessive job and οur entire
    community wіll be grateful to yοu.


    My websіte ... icnapedia.org

    OdpowiedzUsuń
  150. Ӏ ѕeriously love your wеbsite.. Excellent colors &
    theme. Did you crеate thiѕ ωebsіte yourself?
    Pleаse reply bаck аs I'm trying to create my own site and would like to know where you got this from or exactly what the theme is named. Appreciate it!

    my blog post :: rozbiórki grudziądz

    OdpowiedzUsuń
  151. What's up, just wanted to mention, I liked this post. It was inspiring. Keep on posting!

    my web blog; finanse szpitali

    OdpowiedzUsuń
  152. Hello! I know thіs is someωhаt off toрic
    but Ι ωas ωondering if yοu knew
    wherе I coulԁ find a сaptcha plugin for my comment fогm?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficultу finding one?
    Τhanks a lot!

    My blog ρoѕt pensjonat ustroń

    OdpowiedzUsuń
  153. Zapraszam na nowy rozdział na http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Zapraszam ( w końcu :] ) na nowy rozdział na http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Swietny ! :D Zapraszam do siebie na kolejny rozdział http://w-drodze-do-niebaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  156. „Miłość to jedyna siła zdolna przekształcić wroga w przyjaciela”. Pojawił się ostatni rozdział na when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com, serdecznie zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  157. http://beach-forever.blogspot.com/
    Zapraszamy na nasz nowy projekt. Tym razem akcja toczy się wokół plażówki.
    Pozdrawiamy, Pepe and Bunn.

    OdpowiedzUsuń
  158. Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://zaslugujesz-na-wiecej.blogspot.com/, a także na kolejny rozdział na:
    http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  159. cześć, zapraszam na :
    naturalnaniedotykalnanieprzewidywalna.blogspot.com - o reprezentacji piłki s.
    &
    nedorazumeniya-nieporozumienia.blogspot.com - o Łukaszu Ż.
    "love, peace & best of all", Świetlik. ♥

    OdpowiedzUsuń
  160. Hej ;D Odkryłam ten rozdział niedawno i bardzo mi się spodobał. Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  161. Zapraszam na z-innej-bajkii.blogspot.com, gdzie pojawiło się pierwsze opowiadanie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Prowadzisz opowiadanie siatkarskie? Chcesz, aby czytelnicy sami na
    Twojego bloga trafiali, zamiast ich szukać? W takim razie zachęcam do
    dodania bloga do listy siatkarskich opowiadań!

    W podobnym przypadku ze skokami narciarskimi w tle zapraszam na projekt-spis opowiadań ze skoczkami narciarskimi w rolach głównych!

    OdpowiedzUsuń
  163. Cześć,

    Polecam wszystkim stronę z tanimi butami
    http://sklep.siatkarskaliga.pl/kolekcja-meska/buty

    OdpowiedzUsuń
  164. http://happinessinthemorning.blogspot.com/
    1 rozdział o norwegach

    OdpowiedzUsuń