poniedziałek, 15 października 2012

8. Mogę być gwiazdą. Bylebym za szybko nie spadła . . .


- A teraz zmykaj z naszej bajki!
- Lenka, co to było? Czyżbyś była o mnie zazdrosna?
- Nie Zbysiu. Nie jestem.
- Nie? To dlaczego spławiłaś tak tą dziewczynę?
- Żeby się nie nudzić dzisiejszego wieczoru.
- Aha. Tylko do tego jestem ci potrzebny?
- Nie, pocałowałabym cię jeszcze, ale jesteś cały mokry.
- W sumie tak, ale mi to nie przeszkadza - powiedział siatkarz zachłannie całując dziewczynę.
- Zbyszek! Teraz to i ja jestem cała mokra!
- Ale jak pięknie wyglądasz.
- Nie podlizuj się. Chodź się lepiej przebrać, bo wstyd się z tobą pokazać.


- ***-


- Kubiak, gdzie ty mnie ciągniesz?
- Na małą imprezkę na plaży.
- Chyba sobie żartujesz! Jak ja będę chodzić w 15 cm szpilkach po plaży?
- Jeśli trzeba będzie będę cię nosił na rękach - i jakby na dowód swoich słów złapał dziewczynę w pasie i wziął na ręce.
- Michał, chcesz się przepukliny nabawić? Przecież ja jestem ciężka.
- Ty ciężka? Ty jesteś leciutka jak piórko! Vanni nie mógł by cię użyć nawet jako połowy obciążenia na siłowni!
- Jasne. Kubiaczku, dziękuję bardzo, ale mimo wszystko ci nie wierzę.
- No to uwierz. Ślicznie dzisiaj wyglądasz.
- Dziękuję, ale z której perspektywy? Jak stoję na ziemi, czy jak niesiesz mnie na rękach? - zapytała poprawiając dekolt bluzki.
- Karolinko, najbardziej podobasz mi się, jak się tak słodko rumienisz, jak teraz.
- Ja się nie rumienię! To tylko od słońca mam takie wypieki.
- Tak? To dlaczego dopiero teraz ci wyskoczyły?
- To pewno jakaś opóźniona reakcja łańcuchowa w moim organiźmie.
- Karolina?
- Tak?
- Nic, chciałem cię tylko pocałować - i po raz kolejny pozwolił połączyć się ich wargom.


- *** -


- Bartuś, ja żartowałam z tą kolacją na plaży. Zaimponowałeś mi. Nie spodziewałam się, że coś takiego dla mnie przygotujesz - szatynka z zachwytem wpatrywała się w stolik udekorowany świecami.
- Kasia, na mnie zawsze możesz liczyć.
- Wiem, Bartuś, wiem - uśmiechnęła się delikatnie. - Na ciebie i na dziewczyny zawsze - dodała po cichu.
- Słucham?
- Nic, nic...
- No przecież mówiłaś coś. Powiedz, o co chodzi?
- Mówiłam, że na ciebie i na dziewczyny mogę zawsze liczyć.
- No pewnie, że tak - powiedział wyraźnie zadowolony siatkarz. - Kasia, powiedz mi, co tu robicie?
- To znaczy?
- No, co tu robicie, w Egipcie.
- Głupie pytanie Bartuś - śmiała się z chłopaka dziewczyna. - A wy co tu robicie?
- Wypoczywamy - wyszczerzył się.
- No widzisz słońce, jak chcesz, to myślisz - śmiała się dziewczyna. - A tak na serio, to można powiedzieć, że każda z nas miała dość swojego dotychczasowego życia. Za dużo problemów, obowiązków... To czasem człowieka przerasta i trzeba od tego wszystkiego odpocząć - dodała wyraźnie zasmucona.
- Słońce, a co za problemy mogły przytrafić się tak wesołej osobie, jak ty?
- Oj Bartuś, takie, których ja sama się nie spodziewałam.
- Kasia, pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć. Jeśli będziesz mieć jakiś problem i będziesz chciała o nim porozmawiać, zawsze możesz do mnie zadzwonić.
- Dzięki, będę pamiętać. - Po tych słowach wstała z krzesła i podeszła, przytulić się do siatkarza.
- A teraz powiedz wujkowi Bartusiowi, co takiego ci się przytrafiło - mówiąc to, posadził sobie dziewczynę na kolanach.
- Widzisz Bartuś, Karolina spotykała się z takim... 
- Ja nie pytam o Karolinę, tylko o ciebie - przerwał jej chłopak. - Jeśli  jest za wcześnie na takie rozmowy lub nie chcesz, to nie mów, mamy jeszcze dużo czasu, ale wiedz, że gdy porozmawiasz z kimś o tym, będzie ci dużo łatwiej.
- No dobrze, powiem ci, ale wiedz, że nie jest to dla mnie łatwe, a wiedzą o tym tylko nieliczni. To wszystko zaczęło się jakieś cztery, może pięć lat temu. Ojciec ciągle wyjeżdżał w delegacje. Na początku były to tylko dwa weekendy w miesiącu, a potem... - przerwała ciężko wzdychając.
- Spokojnie, jestem przy tobie i nie oczekuję, że przedstawisz mi całe swoje życie. Mów tylko to, co chcesz mi powiedzieć. Na więcej, będzie jeszcze inna okazja. Nie spiesz się. Zaczniesz jak będziesz gotowa.
- Bartuś, tu nie chodzi o to, kiedy i czy w ogóle ja będę gotowa. Jest mi po prostu wstyd o tym mówić. - Powiedziała spuszczając głowę.
- Słonko, a czy to ty zrobiłaś coś złego?
- Tak, to znaczy nie... Ja już sama nie wiem. Może rzeczywiście zacznę od początku?
- Tak będzie najlepiej. - Uśmiechnął się do dziewczyny.
- Tak, jak już mówiłam, na początku te wyjazdy były dwa razy w tygodniu. Ojciec przeważnie wyjeżdżał w piątek po pracy, a wracał w niedzielę wieczorem, ale po jakimś czasie, te 'delegacje', jak on to nazywał, trwały co raz dłużej, czasem nawet po dwa tygodnie. Wydaje mi się, że do tej pory pewnie nikt by o tym nie wiedział, gdyby nie moja młodsza siostra, która dwa lata temu, jako pierwszoklasistka liceum, razem ze swoją klasą pojechała na wycieczkę, do Krakowa. Ojciec w tym czasie również miał być na delegacji w Krakowie i nic o wyjeździe Agaty nie wiedział. To miała być niespodzianka od nas wszystkich, bo miał wtedy urodziny - ostatnie słowa dziewczyna wyszlochała.
- Ciiiiiiiiiii... Spokojnie, nie spiesz się. Zaczniesz, jak będziesz gotowa. - Mówiąc to, głaskał Kasię po plecach.
- Bo to moja wina! - Wykrzyczała. - To ja ją namówiłam, żeby poszła do tego hotelu. Ona... ona tam poszła, w recepcji powiedziała, że to niespodzianka dla ojca i żeby powiedzieli jej w którym pokoju go znajdzie. Agata... Ona tam poszła. Drzwi otworzyła jej jakaś kobieta, przysłonięta tylko ręcznikiem. Na początku Aga myślała, że pomyliła pokoje, ale po chwili pokazał się mój ojciec, w szlafroku... - po tych słowach rozpłakała się na dobre.
- Nie płacz, skarbie. On nie jest wart twoich łez.
- Wiesz jak czuła się moja siostra? Zaraz po tym, jak usłyszała głupie tłumaczenie ojca, że to nie tak, że on jej wszystko wyjaśni, zadzwoniła do mnie i mi o wszystkim opowiedziała. Pojechałam po nią i razem wróciłyśmy do domu. Ojciec już tam był. Przymilał się do matki i do nas, ale w szczególności do Agi. Idiota... Myślał, że o niczym nie powiemy matce. - Zaśmiała się, ale był to śmiech histeryczny. - Ale wiesz co Bartuś? Nie to jest w tym wszystkim najgorsze. Ona nam nie uwierzyła! Rozumiesz?! Nie uwierzyła nam. Kazała się wynieść z domu. Na jakiś czas wyprowadziłam się z Agą do babci. Szymek, mój ośmioletni brat, był wtedy jeszcze za mały i został z nimi w domu. Po kilku miesiącach, matka przejrzała na oczy i postanowiła się z nim rozwieść, a wtedy zaczęło się piekło. Im wcale nie zależało na nas. Oni toczyli ze sobą wojnę, a my byliśmy takim dodatkiem. Chodziło tylko o to, co ludzie powiedzą, kto wygra i zrobi temu drugiemu na złość. Ja miałam szczęście, bo wtedy byłam już pełnoletnia, ale Aga w tym roku dopiero skończyła osiemnaście, a o Szymku nie wspomnę. Taki malutki, a już tyle przeszedł. Całe to piekło skończyło się cztery miesiące temu. Nie wiem jak bym to wszystko przeżyła, gdyby nie dziewczyny.  To one mi pomogły i to dla tego jestem dziś tutaj. One pomogły mi podnieść się po tym wszystkim i wymyśliły ten wyjazd.
- To ja muszę im podziękować! - Zawołał Bartek.
- Za co?
- No jak to, za co? Za to, że cię tu zabrały i dzięki temu mogłem cię poznać. - Po tych słowach pocałował dziewczynę. - Dziękuję za to, że mi zaufałaś i powiedziałaś o wszystkim.
- To ja dziękuję, za to, że mnie wysłuchałeś. Ale nie mówmy już o tym. W końcu przyjechaliśmy tu na wakacje, wypocząć, a nie rozmawiać o smutnych rzeczach. Zjedzmy ta wspaniałą kolację.
Po zjedzonym posiłku postanowili, że dołączą do Michała i Karoliny, i wybrali się na dyskotekę.
- Bartuś, ty jesteś wysoki, widzisz ich gdzieś?
- No właśnie nie widzę. A może ich tu nie ma?- Zaśmiał się siatkarz.
- To niby gdzie mieli by iść?
- Oj Kasia... Lepiej się poznać.
- No tak, tobie tylko jedno w głowie. Karolina nie jest taka i Kubiak na prawdę będzie musiał się bardzo postarać.


-***-


Patrzyła na nagi tors Bartmana, po którym spływały kropelki wody. Głośno przełknęła ślinę. Nie mogła oderwać od niego wzroku.
- Lenka? Mówię do ciebie.
- Proszę?
- No, mówię do ciebie.
- Przepraszam, zajęłam moje myśli czymś innym - powiedziała, a na jej twarz wylał się delikatny rumieniec. - Powtórz proszę.
- Może lepiej mi powiedz o czym tak intensywnie myślałaś.
- O tym, ze w niektórych miejscach na świecie jest za dużo wody, a w innych jej brakuje - powiedziała jeszcze bardziej się czerwieniąc.
- Aha. A tak na prawdę.
- O twojej klacie chociaż za cholerę ci się do tego nie przyznam. O kurwa! Ja to na głos powiedziałam?
- Powiedziałaś - uśmiechnął się. - Trzeba było od razu powiedzieć, że ci się podoba.
- Nie o to chodziło, Zbysiu. Raczej myślałam, że masz trochę za dużo tłuszczyku jak na sportowca.
- Ja niby mam za dużo tłuszczyku? - dla potwierdzenia słów napiął mięśnie.
- No troszkę - zaśmiała się blondynka.
- Ale chyba ci to nie przeszkadza? - przyciągnął ją do siebie.
- Za bardzo sobie schlebiasz, Bartman. Jakoś po prostu muszę to tolerować - coraz trudniej było jej się skupić, kiedy tak opierała dłonie na jego klatce piersiowej.
Jej oddech gwałtownie przyspieszył, gdy ją pocałował. Przysunęła się bliżej niego. Sama nie wiedziała kiedy znalazła się pod siatkarzem w jego łóżku. Jego pocałunki sprawiały, że nie potrafiła myśleć racjonalnie. Poddała się pieszczotom siatkarza. Nie wiedziała dlaczego. Przecież prawie go nie znała. Przecież to nie było do niej podobne. Jeden pocałunek siatkarza, a ona wyłączała zdrowy rozsądek. Wiedziała jednak, że nigdy nie będzie żałować tej nocy. W końcu zmęczona wtuliła się w jego tors. Sama nie wiedziała kiedy zasnęła.


-***-


- Dzień dobry.
- Dobry, dobry. Która godzina, Zbysiu?
- Dziewiąta.
- O cholera! Dziewczyny pewnie mnie zabiją!
- Spoko. Kasia śpi u Bartka, a Kubiak nie wrócił na noc. Pewnie jest u Karoliny. Nie masz się o co martwić.
- Ja się nie martwię. Będę już lecieć. Przecież lepiej na słoneczku się powygrzewać niż w łóżku leżeć do południa.
- Mi to jakoś nie przeszkadza - powiedział charakterystycznie unosząc brwi.
- Zboczuch.
- Oj tam - zaśmiał się - Idziemy dzisiaj z chłopakami pograć w plażówkę. Może chciałybyście się wybrać razem z nami?
- W co?
- No w siatkówkę plażową.
- Aha, a skąd weźmiemy aż tylu zawodników? Przecież nas jest tylko szóstka. Skąd weźmiemy drugą drużynę?
- Lenuś, przecież my mamy trzy drużyny.
- Jak to? Czy jacyś inni siatkarze przyjechali razem z wami?
- Nie.
- No to jak ty chcesz ten mecz rozegrać?
- Lenuś, mamy trzy drużyny. Przecież ci mówię.
- No ale jak trzy.
- Kochanie, w plażówce się gra dwójkami.
- Aha!
- Będziesz grała ze mną.
- Jesteś pewien? Ja o siatkówce wiem tyle co nic.
- Tak źle nie może być. Będziesz gwiazdą boiska.
- Mogę być gwiazdą. Bylebym za szybko nie spadła.

_____________________________________
Witamy serdecznie po baaaaaaardzo długiej przerwie :)
Rozdział dedykujemy Kice i Pannie A :*
Na wstępie chcemy przeprosić za to, że rozdział pojawia się dopiero dziś. W ramach rekompensaty publikujemy dwa rozdziały jako jeden ;)
Wszystkich, którzy czytają to opowiadanie, bardzo prosimy o pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, to bardzo motywuje nas do dalszego pisania :) Wystarczy, jak w komentarzu zostawicie ":D" to na prawdę zachęca do dalszej twórczości ;) Za wszystkie, pozostawione pod ostatnim rozdziałem, serdecznie dziękujemy :*
Pozdrowienia z Miasta Siatkarskich Mistrzów Polski :*
Nulka & Paulik

47 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo dziękuje wam moje kochane za dedykację. Nie spodziewałam się jej, bo w sumie sobie na nią nie zasłużyłam, ale bardzo, ale to bardzo wam za nią dziękuje :)
    Kasia nie miała łatwo w życiu. Jej ojciec okazała się kompletnym debilem, itdiotą, etc. Szkoda tylko, że jej matka i Agi, nie wierzyła od razu córką, a dziewczyny plus ich brat musiały przechodzić przez takie wielkie piekło. Szkoda, że czasami rodzice nie wierzą własnym dzieciom. Wydaje mi się, że ich matka w pewnym sensie oszukiwała samą siebie. Chciała wierzyć, że jej mąż taki nie jest. Obudziła się, ale było juz na to za późno ...
    Szkoda, że rozwodząc się rodzice dziewczyn zapomnieli, że mają dzieci, które najbardziej przy tym ciepią. Jednak nienawiść, pretensje spowodowały, że oni o tym zapomnieli, a dzieci musiały radzić sobie same. Dobrze, że Kasia miała teki kochane przyjaciółki, które jej nie zostawiły, gdy ona tego najbardziej potrzebowała.
    Lenka i Zbysiu, nikt mnie tak nie rozbraja jak oni. Urocza z nich para. Razem tworzą mieszankę wybuchową. :) Ciekawe, co ta nasza Lenka, jeszcze ciekawe powie. :D
    Nie ma to jak 15 cm szpilki i plaża (przekonałam się o tym na studniówce, ale moja studniówka nie była na plaży od razu mówię xd) :D
    Ale Misiek jej to ułatwił, bo niósł ją na rękach niczym prawdziwą księżniczkę :D
    Jeszcze raz dziękuje za dedykację:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, dedyk?? dla mnie?? dziękuję :* Kubi noszący na rękach <3 biedna Kasia, na szczęście Bartek ją wspiera. kurcze, przez Was jeszcze Kurka polubię :O "Bartuś, Ty jesteś wysoki, widzisz ich tam gdzieś??" padłam :D a Lenka i jej wpadki rozwalają mnie na łopaty :D klata Zbysia, no ja też chyba bym się skupić nie mogła... pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę więcej... Czekam na kolejne odcinki>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rozdział. Ta kolacja na plaży bardzo romantycznie :). Eh współczuję Kasi,że miała takie życie,ale rodzice czasem zapominają o dzieciach i skupiają się na czymś innym. Niestety. He he Lena w końcu uległa Bartmanowi :D ciekawe co z tego wyniknie. Czekam na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem przekonana że Lena podczas tej gry da polis jak to źle być może :))) Ale nie o tym chciałam. Cieszę sie że Kasia zaufała Bartkowi i opowiedziała mu o tym co wydarzyło się w jej życiu. To jest nieciekawa sytuacja, jeszcze gdy matka zamiast stanąć w obronie dzieci to wybrała ojca, nie wyobrażam sobie takiej sytuacji nawet, a potem to szarpanie się rodziców w trakcie rozwodu. Ciekawe gdzie zabalowała Karolina z Kubiakiem? Lena i jej rozmyślania, rozwala mnie ta dziewczyna za każdym razem, ja tam uważam ze Bartman jest w sam raz, tłuszczyku u niego nie widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Humor przeplatany ze smutkiem, wiecie jak zdołować, a zarazem rozśmieszyć. Nie zazdroszczę Kaśce przeszłości, wiadomo, każdy ma jakieś momenty załamania, ale dziewczyna przeszła prawdziwe piekło. Dla dzieci nie ma nic gorszego niż rozwód rodziców. Całe szczęście, że miała wsparcie w tych trudnych momentach w swoich przyjaciółkach, to naprawdę pomaga, kiedy masz przy boku dwa takie anioły stróże. :) Hm, no i teraz Bartka na dokładkę. :D
    Lena, Lena, uwielbiam cię i nigdy nie przestanę! Tłuszczyk u Bartmana? Pokaż mi gdzie, bo nie uwierzę. :D Cholercia, jej anegdotki chyba zacznę spisywać w jakimś niezniszczalnym zeszyciku, miażdży mnie ta dziewczyna i jej lanie wody na temat siatkówki. :P
    Imprezka na plaży, noszenie ukochanej na rękach - Kubiak, ty wiesz, jak rozczulić kobietę! *-*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak dobrze, że Lenka się przekonała do Zbyszka :D Kubi i Karolina, Kasia i Kurek zadziałali wcześniej, tylko na tą dwójkę czekałam :) Siatkówka plażowa ? Hmm, może być ciekawie :P
    Czekam na kolejny, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda mi Kasi bo nie miała łatwego życia. Walka pomiędzy rodzicami o swoje dzieci jest najgorsza. Każde by chciało mieć wyłączne prawo do wychowania i są nieporozumienia przez które najbardziej cierpią dzieci. Lena i Zbyszek tworzą mieszankę wybuchową. Wcale jej się nie dziwie, że się nie mogła skupić kiedy Zbyszek tak sobie bez koszulki stał przed nią. Mało która by wtedy normalnie kontaktowała. Jestem ciekawa jak to będzie Lena grała w siatkówkę plażową. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 14 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz prolog na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

      Usuń
    2. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 15 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ oraz na 1 rozdział na blogu http://dwiescie-piec-centymetrow-szczescia.blogspot.com/ Jeżeli któregoś nie czytasz zignoruj. Życzę miłej lektury ;)

      Usuń
  10. Misiek i Karolina to moja ulubiona para :) Tak romantycznie tu u was :) świetny blog Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam nadzieję,że Kaśka szybko nie spadnie jako gwiazda plażówki,ale mam wrażenie,że z takim partnerem długo pobryluje ;))
    Michał i Karolina (nie wiem czemu) to moja ulubiona "para" i musze złożyć zażalenie,że ich jest najmniej :P
    Nie zazdroszczę Kaśce...miała ciężkie przeżycia,wyskok ojca może jeszcze jakoś by przeżyła,ale najgorsze zapewne były oskarżenia matki,że to nie prawda...dobrze,że miała dziewczyny i swoją siostrę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebiście piszecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, aż smutno się robi na sercu,czytając o takich fantastycznych wakacjach,gdy obok ciebie leżą ksiązki, zeszyty i inne takie. Wiem, że się powtarzam,ale na prawde wiele bym dała,żeby się z nimi zamienić :D Szkoda tylko, że żeby tam przyjechać musiały przeżyć takie przykre zdarzenia. Ale chłopaki się spisują, bo dziewczyny chociaż na chwile o tym zapomniały. Czekam na grę dziewczyn na plaży. Może być ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieje się, dzieje.:D Z siatkarzami nigdy nie jest nudno. Bo przecież nie może. Dodałyście nutkę goryczy i może to dobrze. W każdym razie rozdział fajny.;D Pozdrawiam.;* [siec-nieporozumien]

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm^^ noc ze Zbyszkiem:D pewnie musiało być ciekawie :D buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bartosz, jaki on jest romantyczny, wie jak zrobić wrażenie :) Kubiak też kolejny w kolejce, gdyby mógł to by wierszem mówił :) no tak i dochodzimy do Bartmana, w końcu się doczekał ;p oj ja wiedziałam, że Lenka mu nie będzie długo stawiała oporu, i chyba się powtórzę, ale uwielbiam tą jej niewiedzę :) aż jestem ciekawa jak będzie wyglądała jej gra, oby tylko nie spowodowała kontuzji u jednego z siatkarzy :) pozdrawiam Miasto Siatkarskich Mistrzów Polski, Embouteillahes :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeden pocałunek siatkarza... *.* ! :)
    przepraszam ze u mnie cisza, ale zbieram się i zbieram..

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na nowy rozdział na http://ma-vie-avec-toi.blog.onet.pl/ :) Pozdrawiam, Embouteillages :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam na nowy rozdział na okulary-oknem-na-swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, na one crime pojawił się 3 rozdział, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. hej, pojawiła się 12 na threatening-stir :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja znowu niepoinformowana o nowym rozdziale :( Zaczyna mi się to coraz bardziej nie podobać, że jestem taka zacofana :(
    Zacznę od tego, że strasznie Kasi współczuję, ja po takiej historii z ojcem pewnie miałabym problemy z zaufaniem jakiemukolwiek facetowi. Jej matka też się popisała, kiedy im nie uwierzyła, a potem toczyła z nim wojnę, zamiast zająć się dziećmi. Kaśka ma szczęście, że trafiła na Bartka, z którego wychodzi dusza romantyka :D I takich przyjaciółek można tylko pozazdrościć, każdy powinien mieć takie osoby, które są z nim, na dobre i na złe i zawsze można na nie liczyć :) I to, że opowiedziała wszystko Kurasiowi to chyba dowód na to, że mu jakoś zaufała? Byle komu się takich historii nie opowiada raczej :) Kubiak w sumie też nie gorszy, Karolinę na rękach nosi, uroczo ;) A między Leną a Zibim się zadziało coś więcej... Dobrze, dobrze, bo lecą na siebie i to widać na kilometr :D Są na wakacjach, niech się bawią, szaleją i nie myślą o tym, co będzie później :) No, może bez przesady :D Mam jakieś przeczucia, co do tego meczu, że Lena udowodni, jak bardzo nie ogarnia tematu siatkówki ;) Pewnie śmiechu będzie co nie miara :) Jestem ciekawa, jak się to wszystko rozegra :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubi nosi Karolinę na rękach - dosłownie :D Zbysiu i Lenka zaszaleli, a Bartek i Kaśka nie gorsi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://zakazane-pragnienie.blog.onet.pl/ oddaję w wasze ręce 10 odcinek. Mam nadzieję, że się spodoba, liczę na szczerą opinię :)Desti

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że wszyscy mają niezwykle udane wakacje. Ciekawe co będzie gdy bajka się zakończy. Zbyszek będzie w Rzeszowie ale kUrek i Kubiak już nie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak miło się zrobiło... Teraz to już w ogóle nie wiem, jakie dalsze losy im wymyślicie. Ale na pewno będzie się fajnie czytać:)

    Zapraszam na mój nowy blog - http://you-provide-me-with-joy-and-love.blogspot.com/ .

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam za spam i zapraszam, zapraszam, zapraszam na takie coś http://tomowiejaiona.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. http://krotkie-historie-by-desti.blogspot.com/ zapraszam na drugą historię, mam nadzieję, że się spodoba, jeśli tak, napisz czy chcesz byc informowana, Desti

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam na nowe opowiadanie o nulce na http://greens-art-handmade.blogspot.com/ oraz na pierwszy rozdział na http://when-the-sun-goes-downstairs.blogspot.com/.

    Pozdrawiam i czekam na nexta:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda mi Kasi. Przeszłą przez niemałe piekło. Dobrze, że zaufała Bartkowi i mu o wszystkim powiedziała. Lena z każdym rozdziałem coraz bardziej mnie zadziwia ;d Chyba ktoś tu się w zakochał w Bartmanie ;d Czekam na next ;)
    Pozdrawiam gorąco, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej, na One crime pojawił się 4 rozdział, zapraszam do lektury i gorąco pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale historia z ta Kasią! Pisałam już, że lubię Twoje opowiadanie? Jest taką odskocznią od tych poważnych, a ja takie odskocznie lubię :)

    http://imatouchyou.blogspot.com/ 11. rozdział- zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam na dwójkę na http://greens-art-handmade.blogspot.com/:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z drobnym opóźnieniem, ale udało się dodać 37 rozdział na okulary-oknem-na-swiat. Serdecznie zapraszamy :D

    OdpowiedzUsuń
  35. hahahaha! Wreszcie udało mi się przeczytać wszystkie rozdziały. Kocham to opowiadanie, a Lena mnie rozwala. A jak tak cały czas piszecie o zielonych oczach ZENKA, który jest Zbigniewem, to normalnie mnie szlak trafia, bo zielone oczy to najzajebistrze oczy, jakie widział te świat ;D
    I jeszcze ten nagi tors... mmhmm... jesteście straszne! xD
    Mam nadzieję, że niebawem pojawi się coś nowego. Czekam z niecierpliwością ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. 11. na http://this-is-my-life-and-my-game.blogspot.com/ Zapraszam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli masz ochotę zapraszam na 12 rozdział http://zapomniecoprzeszlosci.bloog.pl/ oraz na 3 http://ja-ty-oni.bloog.pl/ ;)
    Pozdrawiam ,Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam do przeczytania 12. rozdziału historii Lilki :) http://imatouchyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Serdecznie zapraszamy na kolejny rozdział na okulary-oknem-na-swiat :D

    OdpowiedzUsuń
  40. zapraszam na nowy rozdział na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ :) tak! zerwałam z onetem! pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. zapraszam na nowy rozdział na http://threatening-stir.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 5 na one crime, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam :) Jeżeli masz ochotę i czas serdecznie zapraszam na rozdział 16 na blogu http://milosc-leczy-zlamane-serce.blogspot.com/ . Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. zapraszam na siedemnasty rozdział na http://ma-vie-avec-toi.blogspot.com/ pozdrawiam, Embouteillages ;*

    OdpowiedzUsuń